Projectleider Facilitair Nieuwbouw

Projectleider Facilitair Nieuwbouw

Organisatie onderdeel
De gemeente Vijfheerenlanden ligt in het midden van het land, in de provincie Utrecht tussen de rivieren Lek en Linge. Een prachtig gebied met polders, uiterwaarden, dijken, molens, boerderijen, steden en dorpen. Vijfheerenlanden ligt centraal bij de snelwegen A2, A15 en A27. In deze groene gemeente wonen ruim 60.000 inwoners. De 16 woonplaatsen hebben elk hun eigen identiteit.

Opdracht
Als projectleider Facilitair Nieuwbouw ben je verantwoordelijke voor de onderstaande taken  in de periode van 1 augustus tot en met 31 december 2025:

  • Voorbereiden en uitvoeren van inkooptrajecten voor de grootkeuken;
  • Voorbereiden van de inkooptrajecten voor o.a. : los meubilair, hergebruik meubilair, binnenbeplanting, AV apparatuur Raadzaal;
  • Het uitvoeren van een marktoriëntatie en het uitwerken van een PvE voor een cateraar die voor het Werkcafé in het nieuwe gemeentehuis;
  • Deelname in de werkgroep, namens Facilitaire Zaken, voor het gezamenlijk opstellen van een nieuw dienstverleningsconcept voor het nieuwe gemeentehuis in samenwerking met de afdeling Burgerzaken, IT, Vastgoed en Bibliotheek Leerdam;
  • Input leveren aan afdeling Communicatie voor het gezamenlijk opstellen van, en uiteindelijk het uitvoeren van de acties uit het communicatieplan over de verhuizing naar het nieuwe gemeentehuis en de nieuwe werkomgeving.

Bij verlenging van de opdracht zullen enkele van bovengenoemde taken naar alle waarschijnlijkheid nog doorlopen en verder uitgebreid worden met onderstaande taken die uiteindelijk eind Q1/begin Q2  2027 gereed moeten zijn:

  • Begeleiden van inkooptrajecten voor o.a. : los meubilair, hergebruik meubilair, binnenbeplanting, AV apparatuur Raadzaal;
  • Voorbereiden en begeleiden van inkooptrajecten voor o.a. : Inrichting Raadzaal, printfolies en bewegwijzering en Narrowcasting;
  • Selectie van een cateraar voor het Werkcafé, in het nieuwe gemeentehuis;
  • Implementatie van het nieuwe werkplekconcept voor het nieuwe gemeentehuis;
  • Vastleggen van samenwerking met en afname dienstverlening door de Bibliotheek in dienstverleningsovereenkomst;
  • Het opstellen en uitvoeren van een verhuisplan voor de verhuizing naar het nieuwe gemeentehuis;
  • Het opstellen en uitvoeren van een opleveringsplan voor de locaties Vianen en Meerkerk.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding facility management op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van facilitaire inkoop en contractbeheer;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider;
4. Een maximum uurtarief van € 105,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten.

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring binnen het facilitaire werkveld (Benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als facilitair beleidsmedewerker en/of adviseur (20 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met inkooptrajecten (Benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met de implementatie van werkplekconcepten en/of dienstverleningsconcepten (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Analytisch;
  • Organisatie sensitief;
  • Resultaatgericht;
  • Communicatief vaardig.
BrancheGemeente
LocatieVijfheerenlanden
Reageer voor28-07-2025
Startdatum18-8-2025
Einddatum31-12-2025
Uren16
StatusOpen
Pdf aanvraag
terug