Medewerker Facility & Inkoop

Medewerker Facility & Inkoop

Vacature

Vind jij het leuk om ervoor te zorgen dat alle faciliteiten goed geregeld zijn voor jouw collega’s? Ben jij die spin in het web die alle ballen hoog weet te houden? Hou jij ervan om in een snelgroeiende, veranderende en tevens uitdagende werkomgeving te werken? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!

Wat houdt de baan in?

Als medewerker facility & inkoop draag jij zorg voor de continuïteit, kwaliteit en efficiency van huisvestingszaken over meerdere locaties. Jij bent verantwoordelijk voor de inrichting, het onderhoud, de technische voorzieningen en de beveiliging van onze panden. Ook houdt jij je bezig met landelijke projecten en ben je contractbeheerder van een aantal landelijke gecontracteerde leveranciers of nog te contracteren leveranciers. Tevens zorg jij ervoor dat de kantoorbenodigdheden, archivering, opslag
en bedrijfshulpverlening (BHV) middelen geregeld zijn binnen de verschillende locaties.

Jouw uitdagingen als medewerker facility & inkoop zijn:

  • Het onderhandelen met leveranciers en het opvragen van offertes;
  • Het beheer en verder optimaliseren van contracten met leveranciers;
  • Het actief meedenken m.b.t. verbetervoorstellen voor bestaande processen en systemen;
  • Samen met jouw collega’s het verder opzetten / professionaliseren / vormgeven van de afdeling;
  • Het regelen van (interne) verhuizingen en andere inrichtingsprojecten;
  • Het begeleiden, toezicht houden en controleren van uitvoerders bij werkzaamheden en het oplossen van (technische) storingen;
  • Controleren of afspraken en planning zijn nagekomen volgens het afgesloten onderhoudscontract;
  • Het inzetten voor de BHV organisatie, zelf actief bijdragen als BHV-er en weten hoe je dient te handelen in geval van een calamiteit/ongeval;
  • Het bijhouden van het contractbeheersysteem (Topdesk) en verbeteren waar nodig.


Wat wij van je vragen?

Jij houdt ervan dat alles tot in de puntjes geregeld is, bent administratief goed onderlegd, gestructureerd en laat commerciële kansen niet liggen. Jij toont interesse, stelt veel vragen, luistert aandachtig en bent duidelijk in je advies. Daarnaast:

  • Een afgeronde hbo-opleiding facility management;
  • Minimaal drie jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Ben jij technisch onderlegd en/of hebt affiniteit met techniek;
  • Ben jij altijd op zoek bent naar oplossingen en gaat geen probleem uit de weg;
  • Zit hospitality in jouw genen en heb je gevoel voor een uitstekende dienstverlening, niet alleen naar onze klanten maar juist ook naar onze medewerkers;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Kun jij goed overweg met MS Office (Word, Outlook en Excel);
  • Is kennis van Topdesk een pre;
  • Beschik jij over goede sociale vaardigheden en kan je zowel in teamverband als zelfstandig werken.


Jij bezit de volgende eigenschappen en competenties:

  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden;
  • Flexibel en stressbestendig;
  • Proactief en een organiserend vermogen;
  • Kwaliteit gericht en technisch inzicht.

Wie zijn wij?

Wij zijn een adviesbedrijf met meer dan 80 vestigingen in Nederland en België en een serviceprovider voor meer dan 3.000 zelfstandige adviseurs. Hierdoor zijn wij één van de grootste financieel adviesbedrijven van Nederland. Onze omvang staat voor inkoopkracht en een breed scala aan specialismen. Wij adviseren particulieren en bedrijven over (financiële) risico’s en schade-, levens- en zorgverzekeringen. Daarnaast bieden wij hypotheekadvies, financiële planning en het taxeren en aan en verkopen van onroerend goed. Tot slot begeleiden wij bij inkomens- en pensioenvraagstukken, met arbodienstverlening en risicomanagement.

BrancheAdvies
LocatieDoetinchem
Reageer voor
StartdatumZo spoedig mogelijk
Einddatum
Uren32 - 40
StatusSuccesvol ingevuld
Pdf aanvraag
terug